ایمان و باور داشتن به فراگیری تدریس کتاب آموزش قرآن درس آب و آبادانی پایه ششم فکر کردن در مورد توانایی های دیگران و مفاهیم درس
تعدادصفحات فایل7
فرمت فایل
شرح حال
چکیده
دانلودطرح درس رو زانه درس آب و آبادانی آموزش قرآن پایه ششم
طرح درس رو زانه درس آب و آبادانی آموزش قرآن پایه ششم |
|||||||||||
مشخصات کلی |
شماره طرح درس: 9 |
موضوع درس: آب و آبادانی |
تاریخ اجرا: |
مدت اجرا: |
|||||||
مجری: |
کلاس: ششم |
تعداد فراگیران: |
مکان: |
||||||||
الف: قبــل از تـــــــدریــس |
|||||||||||
اهداف بر اساس تلفیقی از هدف نویسی برنامه درسی ملی و طبقهبندی جدید بلوم |
|||||||||||
سطح هدف |
اهداف و پیامدها وجود تعامل بین معلم و دانش آموزان در فراگیری درس آب و آبادانی فعالیت بر اساس اهداف معین واز پیش تعیین شده در فراگیری درس آب و آبادانی طراحی منظم با توجه به موقعیت و امکانات درس آب و آبادانی ایجاد فرصت و تسهیل یادگیری در فراگیری درس آب و آبادانی
|
||||||||||
هدف کلی |
دانش آموزان باید مفاهیم درس آب و آبادانی را در پایه ششم به طور کامل فرا بگیرند. |
||||||||||
اهداف مرحلهای |
1. تعدادجلساتی که در هفته به این تدریس کتاب آموزش قرآن درس آب و آبادانی پایه ششم اختصاص داده شده است . 2. تعداد دروس کتاب درسی با رعایت پیچیدگی مفاهیم کتاب آموزش قرآن درس آب و آبادانی پایه ششم 3. تعدا د ماهی که به این درس کتاب آموزش قرآن درس آب و آبادانی پایه ششم تخصیص یافته است. بنا بر این بعد از در نظر گرفتن مسائل و مواردی که ذکر گردید،زمانبندی کتاب آموزش قرآن درس آب و آبادانی پایه ششم را بررسی و تدوین می نماییم.
|
||||||||||
هدفهای رفتاری آموزشی |
اهداف (با رعایت توالی محتوای درسی) انتظارات در پایان آموزش |
حیطه و سطح در بلوم |
عناصر برنامه درسی ملی تعقـل، ایمـان، علـم، عمـل و اخـلاق |
||||||||
عنصر |
عرصه ارتباط با |
||||||||||
خود |
خدا |
خلق |
خلقت |
||||||||
اندیشیدن در مورد توانایی های دیگران و چگونگی تدریس کتاب آموزش قرآن درس آب و آبادانی پایه ششم |
شناختی |
تفکر |
|
|
* |
|
|||||
علاقه به استفاده از نتایج تدریس کتاب آموزش قرآن درس آب و آبادانی پایه ششم |
عاطفی |
ایمان |
|
|
* |
|
|||||
آگاهی و اطلاع از کاربرد این درس در زندگی روزمره |
شناختی |
علم |
|
|
* |
|
|||||
تفکر در مورد دانستنی های تدریس کتاب آموزش قرآن درس آب و آبادانی پایه ششم |
شناختی |
عمل |
* |
|
|
|